Sugrör

”Sugrör”

Dennna blev jag inte helt nöjd med… Den är tråkig lixom, men den får duga. Om jag skulle lägga ner massor av jobb på alla skull det inte bli många layouter. Jag gjorde den på pysselhelgen här hemma.

Cardstock; Bazzill, Bokstäver; ?, Chipboard; ? målad med MM akrylfärg

Det här inlägget postades i Layouter. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Sugrör

  1. Tjocka Kockan skriver:

    tråkig?vad ser du som inte jag ser?

  2. stina_m skriver:

    Snarare vad ser du som inte jag ser!!!!???

  3. Tjocka Kockan skriver:

    Idén med sugrören är ju underbar!Stilrent snyggt inget överlastatkanske att det skulle varit ngt mer i cerice på men

  4. stina_m skriver:

    Eller så skulle sugrören varit i blåa och bruna nyanser. det tyckte Erica! Men med min gör klart nu filosofi så fick det bli dessa!!

Kommentera

