"Drottningholm"

Jag har scrappat med Ericas fina kit!! Min första layout för i år. I år ska jag räkna layouterna. Inte för att det är nån tävlan utan jag är bara nyfiken på hur många det blir gjorda.

Det här inlägget postades i Layouter. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till "Drottningholm"

  1. Fina Fröken skriver:

    Jag ska också räkna, skriver på baksidan vilket nummer det är. Lite kul faktiskt.Vad coolt med den taggiga kanten. Det där "mjuka" papperet är så fiiiiiint!

  2. Fina Fröken skriver:

    … och jag ska genast härma din räknare!

  3. erica skriver:

    Åh, vad fin! Så roligt att du redan har gjort en med nya kitet!

  4. stina_m skriver:

    tack tack! Jag visste redan när jag såg bilden på kitet att det här fotot vill jag scrappa då vilket känns mycket kul!!

Kommentera

