Små bokstäver som räddade mig

På dom här två layouterna för mig att jag ska skriva för hand. Ibland blir det bra, ibland blir det snudd på katastrof. Tur att jag hade små räddande bokstäver!!
Det jag skrev blev snett och vint och inte alls fint. Man kan ana lite svart mellan de små bokstäverna, men det blev klart mycket bättre i alla fall!!
Det här är en layout jag gillar. Lite fel färg på blomman nere till vänster bara.
Här räddade de små bokstäverna mig igen. Jag hade skrivit så litet att det inte syntes. Och så stod det Jonathan och Pappa. Det gillade jag inte. Pappa är ju till vänster i bild, då ska han även stå till vänster.
Jag gillar mitt lilla kluster med blommor. Att jag använt mig av tre olika typer av blommor är inte likt mig. Tycker det är svårt lixom att använda mig av olika fonter.
Detta inlägg publicerades i Layouter. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Små bokstäver som räddade mig

  1. erica skriver:

    Jättefina LOs! Och vilket underbart foto på M & J, jättefint! Vad är det för cool bård du har längst ner på den andra LOn?

  2. Fina Fröken skriver:

    Jag gillar den här andra JÄTTEMYCKET. Jättebra foto, och sidan är jättefin! Jag älskar att scrappa förstoringar men är ganska dålig på det.

  3. stina_m skriver:

    Tack, tack!! Är ganska säker på att bården kommer från ett sånt 12×12 ark med bokstäver och border och pilar mm från ett av Fina Frökens kit.

Lämna en kommentar