"Tomtebloss"

Den här blev inte riktigt som jag tänkt mig fast jag vet inte vad jag tänkte mig. Haha! Den är gjord med ett Fina Frökens kit.

Det här inlägget postades i Layouter. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till "Tomtebloss"

  1. erica skriver:

    Jättesnygg! Urcoolt tycker jag att du har klippt ut fotot och monterat i ramen. Speciellt att vanten och mössan är utanför. Superfräckt!

  2. stina_m skriver:

    Tack! Mössan bara hamnade så när jag la dit fotot. Så såg jag att vanten kan väl sticka ut oxå. Så det var lite flax!

Kommentera

