Bild på shopping på mässan

I lördags var det mässa!! Det jag verkligen ville ha var lite blått band. Vad jag oxå ville ha men inte trodde jag skulle hitta var en Cropper Hopper-mapp. Men det gjorde jag!! Sen fastnade jag i en monter där dom hade ett skitsnyggt 9×9 album. Jag scrappar inte 9×9 just nu, men jag vill göra det igen så jag tänkte det var bäst att passa på.

Cropper Hopper-mappen hittade jag hos My Cards. Där hittade jag även det fina blinget från Kaiser. Mässrabatt 15% på allt gjorde ju inte saken sämre!

Sen var pengarna och orken slut. Det var varmt, trångt och framför allt mycket kö i varje monter. Jag gick faktiskt inte ens runt till alla montrar…

Det här inlägget postades i Shopping. Bokmärk permalänken.

Kommentera

