Det går fort!

Igår kväll började jag virka på en prinsessbakelse. Det blev större än jag trodde men det gick ändå fort. Så fort att jag blev så impad av mig själv så jag bara måste visa er! 😀
Det här inlägget postades i Amigurumi. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Det går fort!

  1. erica skriver:

    Visst är det roligt! Jag älskar att det går så fort så man känner att det händer något. Jag började på en sådan här giraff igår http://ianyckelpiga.blogspot.com/2009/06/giraff-monster.html

Kommentera

