Brun och lila del tre

Ett par dar senare är vi på ett mall. Vad hittar jag där? Jo ett par lila Converse, precis samma lila som munkan. Just i den butiken har dom inte rätt storlek men nån dag senare ligger ett par lila i en påse.

Så idag första jobbdagen har jag på mig en brun och en lila Converse. Min bruna tröja och min lila munka.

I morgon ska jag ha min nya röda jacka och mina nya röda Converse.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Brun och lila del tre

  1. erica skriver:

    Haha, så coolt med en av varje =)

  2. Linda skriver:

    Men! Du skulle tagit det ANDRA paret! Varför? Tja… Det återstår för dig att se.

  3. stina_m skriver:

    QUE? Somna lilla barn så jag kan gå ner!!

Kommentera

