Brunt och lila del ett

Jag har aldrig tänkt att bruna Converse är nåt jag måste ha. Men dom var så snygga! Och så billiga! (20 dollares + tax – rabatt). Så dom fick följa med hem.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Brunt och lila del ett

  1. erica skriver:

    Men så snyggt med bruna converse!!!

  2. Linda skriver:

    Assnyggt! Jag är så glad att jag köpte ett par jag också. (Som du höll på att få med i väskan igår men jag hittade dem i sista stund!)

  3. stina_m skriver:

    Det är skitsnyggt! Jag hade aldrig tänkt på det om inte Linda provat ett par. Det är så bra att shoppa tillsammans!

Kommentera

