Bakat bullar

Jag försökte faktiskt baka lite mindre bullar denna gång. Dom blev kanske hela två millimeter mindre än dom brukar… Och jag glömde bort att använda muscovadosockret.
Men dom är nog goa ändå!!!

Det här inlägget postades i Brödbak. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Bakat bullar

  1. Tjocka Kockan skriver:

    Knådade du ordentligt?Då brukar de bli större 🙂 Man får anstränga sig för att göra små bullar då

  2. Tjocka Kockan skriver:

    glömde ju – de ser jättefina ut!

  3. Linda skriver:

    När ska jag komma?

  4. stina_m skriver:

    När får jag komma till dig och pyssla?

  5. Linda skriver:

    Gud, närhelst du vill och kan. Fast om vi ska vinpyssla är det nog svårt innan december.

  6. stina_m skriver:

    Min kalender är oxå rätt knökad…

Kommentera

