Sjuk och förvaring

Jag är äntligen sjuk!!! Låter ju helknasigt men jag har känt mig krasslig en tid men inte tillräckligt sjuk för att vara hemma. Nu är jag hemma och sover och slappar.

Men lite har jag gjort. Sorterat papper som låg i en hög på golvet. Det här är en förvaring som jag varit nöjd med från början och hängt med länge. Det var Lena som tipsade mig. Väskorna kommer från Clas Ohlson.

Det här inlägget postades i Förvaring. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Sjuk och förvaring

  1. M-A skriver:

    Förvaringsväskorna verkar jättebra, så idag har jag köpt en.

Kommentera

