Rensade en låda i garderoben

För ett tag sen fick jag utmaningen att rensa i garderoben. Jag rensade mina två strumplådor. Dom har hållit sig snygga sen dess!!!

Det är verkligen dags att ta tag i resten av garderoben. Kaos är bara förnamnet. Jag hittar ingenting. Förutom strumpor då! 😀 Följden blir att garderoben sprider sig till stolen i sovrummet. En skön (inte) blandning av rena och halvanvända kläder.

I lördags tog jag tag i ena lådan med underkläder. Jag slängde nog sisådär sju par trosor. (Jag måste komma ihåg att räkna vad jag gör mig av med, mer om detta senare.) Det blev kvar en hög med fina eller obekväma trosor som jag aldrig använder. Som jag ändå vill ha kvar… Det är ett av mina områden jag måste jobba på…

Passade oxå på att ta bort fem par strumpor. Fel storlek. Tänkte jag kunde ha dom i reserv för så för små är dom inte. Men det gör jag så sällan så nu rök dom! Härligt!

Rensa vidare!
Tant stinA

Det här inlägget postades i Rensa och organisera, Uncategorized och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

