Virkat barnvagnsmobil

Innan Bebis föddes virkade jag bollar till barnvagnen. Det skulle bli ett turkost hjärta oxå men jag hittade inget bra mönster. Inget som jag tyckte blev tillräckligt fint.

Jag valde färgerna rött, svart och vitt för det är de färgerna små bebisar ser bäst.

Nånstans såg jag en sån här virkad mobil. Tyvärr hittar jag den inte igen. Vad jag kommer ihåg var den finare än vad min är. Bebis gillar verkligen bollarna. På bilden har han somnat. Han somnar ofta hållandes i bollarna.

20120707-213858.jpg

Det här inlägget postades i Amigurumi och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

