Virkat en solhatt!

I förrgår blev Bebis solhatt klar! Inget avancerat, men fin ändå. Om jag får säga det själv. Och det gör jag!

Den är virkad i Svarta Fåret Tilda. Virknål 4,0. Jag virkar väldigt hårt så jag får alltid testa ett par olika storlekar. Jag virkade på frihand och provade på Bebis allteftersom.

20120807-115255.jpg

Det här inlägget postades i Amigurumi och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Virkat en solhatt!

  1. erica skriver:

    Åh, vad fin! Och vad duktig du är som virkar på frihand.

Kommentera

