Prio ett och prio ett

Prio ett är att tvätta. Prio ett är att byta lakan i alla sängar. Näh, jag menar inte prio ett och två. Jag menar ett och ett. Det är de enda saker jag måste göra t.o.m söndag. Typ…

På måndag börjar vardagen igen. Nästan. Stor har inskolning på skolan måndag och tisdag så lite mjukstart blir det. Men sen ska alla städ- och tvättrutiner börja igen.

20120810-200011.jpg

Det här inlägget postades i För övrigt.... Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Prio ett och prio ett

  1. Linda skriver:

    Nämen! Där är du ju. Jag har saknat dig. Uppenbarligen inte tillräckligt för att upptäcka en ny blogg förrän efter en månad men det är ju ändå sommarlov. Typ. Hej! Kul att du skriver igen!

    • lerkvinnan skriver:

      Hej hej! Jag kände att jag måste blogga igen. Har inte så mycket pyssel att visa men en massa strunt i huvudet som måste ut!

      När ska du börja blogga igen då? 😉

Kommentera

