Sytt en sittdyna!

Jag har sytt en sittdyna till barnvagnen! Det gick ganska bra. Lite klurigt, glömde lite och lite fel. Inget som fick mig att tappa tålamodet och slänga allt i ett hörn och ge upp! Hurra!

20120818-213327.jpg

Vitt och fräscht. Ett tag… Jag gillar inte gulliga nallenjörnstyg. Och jag ville ha flanell. Det enda snygga mönstrade jag hittade var såklart slut.

Ni får se det på plats (förhoppningsvis, om det passar) i morgon. Sittdelen hänger på tork. Den har stått i garaget och möglat… Det är så dumt att jag inte ställde undan den i klädkammaren… Men på nåt sätt var det som om jag ställde undan den blir det inga fler barn.

Nån som har tips på hur man får bort mögelfläckar?

Det här inlägget postades i Annat pyssel. Bokmärk permalänken.

Kommentera

