Packningen går framåt

Jag har fått ihop en hög med saker jag vill ha med mig. Men jag har inte valt papper än.

20120823-151549.jpg

Det här blir intressant. Fast om jag inte vet vad jag vill scrappa spelar det väl ingen roll vad jag får med mig?

Och vem vet? Crimson har skickat fotona. Idag. Tänk om dom inte kommer fram i morgon? Till Uppsala. Jag har ju massor av gamla. Roligare med nya. Kanske ska testa om skrivaren är bra på foton.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

