Veckans stjärnor och siffror!

Den ibland idiotiska appen Home Routine gör inte som jag tycker den ska göra. Som byter zon när det är ny månad istället för när det är ny vecka. Och alla mina stjärnor försvann. Fast det var mitt fel. Jag hade den inställningen.

Veckan har dock inte inneburit så många stjärnor så det är lätt att komma ihåg.

Här är veckans siffror och stjärnor.

1,5 städstjärnor… (Bottenrekord).

11 tvättstjärnor!

0 blogginlägg… (Bara bilder räknas inte…)

Ny vecka i morgon. Nya tag!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Veckans stjärnor och siffror!

  1. Henri skriver:

    Det gör Flylady också – byter zon den första varje månad. Blev också lite paff!

    • lerkvinnan skriver:

      Jaha! Det visste jag inte. Då kanske det inte lönar sig att skriva och be dom ändra appen. Fast dom kunde ju faktiskt lägga till en till inställning.

      • Henriettae skriver:

        Absolut!! Saknar också lite inställningar, och vill kunna ha en kategori för ”varannan dag” och återställer stjärnorna då (ex för vatttna blommor)

      • lerkvinnan skriver:

        Varannan dag var ju en smart idé!

        Det finns mycket att önska på Home Routine. Fast den hjälper mig och är den bästa jag hittat så det är väl bara fortsätta köra den tills det dyker upp något bättre.

Kommentera

