Inga stjärnor, men ett smalt hjärta!

Det blir ingen veckans stjärnor och siffror den här veckan heller. Jag har fått snurr på städandet och det fungerar utan pepp av stjärnor. Bra tycker jag!

Fast bonusstjärnor behöver jag nog fortsätta med. Det går lite ojämnt med röjandet av lådor och papper. Idag eller i morgon måste jag röja i badrummsskåpen där uppe. På torsdag ska jag nämligen till Ullared. Där brukar jag passa på att bunkra tandborstar, deo och sånt.

Ett stort fast smalt hjärta ger jag till mig själv idag. Varför får ni fundera på. Jag vill inte säga något. Don’t jinx it. Typ.

Ha en bra dag!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

