Äntligen virkat något jag blev nöjd med!

Det går sådär för mig och virkandet just nu. Jag vill virka men tar mig inte tiden. Skyller på att jag är för trött och så sitter jag och spanar på Pinterest istället.

Jag vill ge bort en blomma för att visa min tacksamhet. Har velat virka en ros för det tänkte jag passade. Igår fick jag äntligen tummen ur och virkade. Den blev inte bra…

Ikväll gjorde jag ett nytt försök med ett annat mönster som jag hittat på Pinterest. Enkelt och snabbt mönster. Jag är helnöjd!

20121003-222706.jpg

Det här inlägget postades i Amigurumi och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

