Ett givet julgransköp!

När jag var liten smög mina föräldrar in i rummet när jag sov och julpyntade det. När jag vaknade på morgonen fanns det en stjärna i fönstret, en liten julgransljusstake på bordet, julgardin och en stor röd klocka i veckat papper hängde i taket.

Häromkvällen när jag bläddrade i en jultidning såg jag julgranen jag måste ha till pojkarna.

20121101-220258.jpgBild lånad från inreda.com

Jakten på julgardiner till pojkarna fortsätter. Jag vill ha kappa och det är det inte gott om. Tips mottages tacksamt!

stinA

Det här inlägget postades i Jul. Bokmärk permalänken.

Kommentera

