Julmagasin nr 1. Kommer det fler?

20121102-184138.jpgIdag har jag varit på Panduro och shoppat julpyssel. Reklambladet damp ner i lådan för nån vecka sen. Många fina saker!

På bilden ovan syns prismor och pärlor. Det ska bli änglar att hänga i granen. Jag tycker Panduros kit är prisvärda och bra, men jag fick en egen idé på en ängel utifrån två kit. Det ena var lite väl mycket ängel med gloria. Det andra hade lite för mycket pärlor. Det är tråkigt att trä pärlor. Men det hade finare vingar. Så då gör jag min egna variant! Det skulle egentligen varit vita pärlor, men dom var slut. Och dom är inte så rosa IRL som på bilden.

20121102-184748.jpgSen köpte jag mot bättre vetande saker som ska målas. Det är ju så tråkigt att se färg torka att jag lägger undan det och glömmer bort att jag höll på med något. Fast hur ska jag kunna motstå typ dalahästar? Det är alldeles för lite Dalarna här hemma.

Det står ju Julmagasin 1 på bladet. Kommer det fler? Det vore ju på ett sätt trevligt, men hur ska jag hinna med allt?

Det här inlägget postades i Jul. Bokmärk permalänken.

Kommentera

