Gammal jultidning

Jag vet att det inte syns (än) men jag försöker verkligen rensa och röja. Jag sparar på alldeles för mycket saker. Men en och annan kul grej hittar jag i mitt röjande. Som denna jultidning från 2002.

20121109-103035.jpgJag var nog inte lika mycket julgalning då som nu. Det var nog mest en orsak att få pyssla.

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med jultidningarna. Om jag ska spara dom eller inte. Det är ju kul att plocka fram något gammalt och se vad som var populärt då. Ur vissa tidningar har jag rivit ut det jag gillar och satt in i en pärm. Men man ändrar ju smak inland. Det som var fint då är inte fint nu.

Jaja… Jag jobbar vidare med att röja och hur jag ska ändra mitt beteende så jag inte sparar så mycket.

Det här inlägget postades i Jul. Bokmärk permalänken.

Kommentera

