Billigt julpyssel på Ica

20121123-150928.jpg Jag har ett gäng mönstersaxar här hemma. Flitigt använda för en sisådär 10 år sedan. Nu ligger dom nånstans och skräpar. Jag har alldeles bestämt för mig att då fick jag minsann betala närmare en hundring för en Fiskars mönstersax. Nu finns dom på Ica för 40 spänn. Dom kommer inte få följa med hem.

Däremot gillar jag verkligen God Jul-stansen! Enkelt och fint. Och jag tror pojkarna skulle gilla dom små stansarna.

stinA

Det här inlägget postades i Jul. Bokmärk permalänken.

Kommentera

