Shopping föder shopping

I förrgår var det den fattigaste dagen på året. Igår kom lönen. Det märktes i vår matbutik. Gick knappt att få parkering. Idag har jag varit iväg och trodde det skulle gå fort att köra. Hur fel jag kunde ha, tjockt med trafik på väg in till stan. På vägen hem såg jag att det var än värre på lokalgatan till Bäckebol, det stod nästan still.

Jag var på klädparty hos en kompis. House of Lola var märket. Min shopping blev en kjol och en klänning. Skönt att slippa stressen och köerna till provrummen! Jag tyckte det var nog som en personal shopper. Hon tog på sig alla plaggen och visade. Sen bistod hon hela tiden med råd.

Båda två är svarta, lite tråkigt med svart men man kan ju ha nån snygg färg på leggingsen. Tidigare har jag köpt mina leggings på Gina Tricot. När jag surfar runt hittar jag inga leggings jag vill ha. Däremot hittar jag linnen, toppar och tröjor. Helt klart att shopping föder shopping!

Det här inlägget postades i Shopping och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

